2014年6月8日星期日

Pass4Test offre une formation sur IBM 000-438 C2010-502 M2110-670 matériaux examen

Pass4Test provide non seulement le produit de qualité, mais aussi le bon service. Si malheureusement vous ne pouvez pas réussir le test, votre argent sera tout rendu. Le service de la mise à jour gratuite est aussi pour vous bien que vous passiez le test Certification.

Vous pouvez s'exercer en Internet avec le démo gratuit. Vous allez découvrir que la Q&A de Pass4Test est laquelle le plus complète. C'est ce que vous voulez.

Les produits de Pass4Test sont recherchés par les experts de Pass4Test qui se profitent de leurs connaissances et leurs expériences dans l'Idustrie IT. Si vous allez participer le test IBM M2110-670, vous devez choisir Pass4Test. La Q&A de Pass4Test peut vous aider à préparer mieux le test IBM M2110-670 avec sa grande couiverture des questions. En face d'un test très difficile, vous pouvez obtenir le Certificat IBM M2110-670 sans aucune doute.

Les produits de Pass4Test sont préparés pour le test Certification IBM M2110-670, y compris les formations et les informations ciblées au test IBM M2110-670. D'ailleurs, la Q&A de Pass4Test qui est impressionnée par la grande couverture des questions et la haute précision des réponses vous permet à réussir le test avec une haute note.

Code d'Examen: 000-438
Nom d'Examen: IBM (Applying Fundamentals of Tivoli Business Automation Mgt2008)
Questions et réponses: 92 Q&As

Code d'Examen: C2010-502
Nom d'Examen: IBM (IBM Endpoint Manager for Mobile Devices V2.1 Implementation)
Questions et réponses: 90 Q&As

Code d'Examen: M2110-670
Nom d'Examen: IBM (IBM SVP Primary Support Provider Mastery Test v1)
Questions et réponses: 25 Q&As

Pass4Test est un bon site qui provide la façon efficace à se former à court terme pour réussir le test IBM C2010-502, c'est un certificat qui peut améliorer le niveau de vie. Les gens avec le Certificat gagent beaucoup plus que les gens sans Certificat IBM C2010-502. Vous aurez une space plus grande à se développer.

Est-ce que vous vous souciez encore de réussir le test IBM 000-438? Est-ce que vous attendez plus le guide de formation plus nouveaux? Le guide de formation vient de lancer par Pass4Test peut vous donner la solution. Vous pouvez télécharger la partie de guide gratuite pour prendre un essai, et vous allez découvrir que le test n'est pas aussi dur que l'imaginer. Pass4Test vous permet à réussir 100% le test. Votre argent sera tout rendu si vous échouez le test.

M2110-670 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/M2110-670.html

NO.1 When troubleshooting, it is imperative to gather log files from what time period?
A. After the issue occurred
B. Before the issue occurred
C. When the issued occurred
D. One month before and one month after the issue occurred
Answer: B

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NO.2 What is required of the customer when a Primary Support Provider wishes to escalate an issue
to IBM Customer Support?
A. The customer must open a Problem Management Report (PMR) through the Service Request (SR)
Portal.
B. The customer must grant IBM Customer Support access to their systems so they can upgrade
their software.
C. There is no customer requirement, the Primary Support Provider will escalate the issue to IBM
Customer Support
D. The customer must install the latest version and patches of the software before IBM Customer
Support can be engaged.
Answer: C

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NO.3 Which upload protocols are supported by the ECuRep Tool?
A. SCP , TCP , FTP and Secure FTP
B. TCP , UUCP , HTTP and HTTPS
C. E-mail, HTTP and HTTPS, FTP and Secure FTP
D. E-mail, UUCP , SCP , TCP
Answer: C

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Reference:http://www-05.ibm.com/de/support/ecurep/send.html

NO.4 What steps should a Primary Support Provider take before escalating an issue to IBM
Customer Support1?
A. Ask the customer to download product documentation
B. Forward emails from the customer to IBM Customer Support
C. Run IBM Support Assistant Lite, get all MustGather information, search the IBM Knowledge Base
D. All of the above
Answer: C

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NO.5 Which party owns the responsibility of communicating a Problem Management Record (PMR)
solution to the end customer?
A. The Primary Support Provider will provide the final solution to the customer because they own
the relationship with the customer
B. Since they are most familiar with the code, the IBM Developer will provide the final solution to
the customer
C. The IBM Customer Support engineer will provide the final solution to the customer, because they
own the relationship with the customer.
D. Because both parties have a case open on the issue, the Primary Support Provider and the IBM
Customer Support engineer are required to jointly present the final solution to the customer
Answer: A

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Reference:https://public.dhe.ibm.com/partnerworld/pub/swg/tivoli/lessons/lesson_1_ibm_softwar
e _support_provider_overview_v11.03.21.pdf(slide 11)

NO.6 Which of these best describes a Primary Support Provider's Level 1 Customer Support
responsibilities?
A. Taking the first support call from their customer and escalating it to IBM
B. Logging all calls in a call tracking system and utilizing the tools available to troubleshoot the issue.
C. Testing new software versions of IBM products and communicating the release of said software
to customers that have purchased the software from IBM.
D. Incorporating and testing any program fix provided by IBM Customer Support (as appropriate),
and delivering or communicating the problem resolution, bypass, circumvention, or other notice of
restriction to the customer.
Answer: B

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Reference:https://public.dhe.ibm.com/partnerworld/pub/swg/tivoli/lessons/lesson_1_ibm_softwar
e _support_provider_overview_v11.03.21.pdf

NO.7 When should a Primary Support Provider use the telephone to communicate with a customer
that has logged a support call with them?
A. When the customer has to be told bad news
B. When the customer is in a different time zone
C. When the message includes links to documentation
D. When the message has to be conveyed to more than one person
Answer: A

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NO.8 What is the recommended IBM technology that may be used to view and control remote
environments in order to troubleshoot an issue?
A. Same time
B. Fix Central
C. Assist On-Site
D. Electronic Service Request
Answer: C

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Reference:http://www-304.ibm.com/support/assistonsite/

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